گروه آموزشی فیزیک استان لرستان

آموزشی -تحلیل محتوای آموزشی - اطلاع رسانی

گروه آموزشی فیزیک استان لرستان

آموزشی -تحلیل محتوای آموزشی - اطلاع رسانی

تشکیل بانک سوالات

از کلیه سرگرو ه های  محترم مناطق تقاضا می شود جهت تشکیل بانک سوالات در وبلاگ گروه فیزیک استان سوالات مفهومی و استاندارد مدارس منطقه خود را که در سال گذشته بعمل آمده است به ایمیل  گروه فیزیک ارسال نمایند.

بهترین های پوستر و طنز فیزیکی

از کلیه عزیزانی  که می توانند مفاهیم فیزیک را به صورت پوستر و یا طنز تهیه کنند جهت درج در وبلاگ و یا نشریه الکترونیکی دبیرخانه دعوت به همکاری می نماییم. لازم به ذکر است که بهترین ها به نحو شایسته ای تقدیر می شود.

دعوت به همکاری

همکاران عزیز و دانش آموزان گرامی  

جهت بهبود برنامه های آموزشی در سطح استان و گروه آموزشی فیزیک استان در سال تحصیلی جدید در نظر دارد فعالیت های خود را در سطح استان و کشور نسبت به سال های قبل افزایش دهد.در همین راستا نیاز به کمک و همکاری شما عزیزان می باشد. 

تلاش شما در سطح استان جهت بهبود آموزش فیزیک در خور قدردانی خواهد بود. به همین منظور از کلیه عزیزانی که مارا در این امر یاری کنند چه با انتشار اسامی انان در وبلاگ و یا با تعدیرنامه از لطفی که نسبت به ما داشته اند تشکر می شود. 

با توجه به مهلت ارسال آثار عزیزان و ارسال آنها به دبیرخانه لازم به ذکر است که در مهلت مقرر و قبل از به پایان رسیدن زمان آن اقدام نمایید.

برنامه عملیاتی دبیرخانه راهبری کشوری درس فیزیک

دبیرخانه راهبری کشوری درس فیزیک مستقر در استان گلستان می باشد.هر ساله در راستای بهبود کیفیت بخشی آموزشی برنامه هایی از طرف وزارت اعلام می نماید،که برنامه های گروه فیزیک استان ها هم در چارچوب این برنامه ها می باشد.ما خود رانماینده دبیران و دانش آموزان این استان برای ارتباط با دبیرخانه می دانیم.لطفا مارا از نظرات ارزشمند خود آگاه سازید تا بستری هر چه بهتر جهت کیفیت بخشی آموزشی فراهم آوریم. 

برنامه عملیاتی دبیرخانه برای هسته تخصصی فیزیک استانها را برای سال تحصیلی 93-92از لینک زیر می توانید دریافت کنید.مطابق برنامه عملیاتی گروه فیزیک شهرستان ها و مناطق استان بخشی به انجام فعالیت های مربوط به دبیرخانه اختصاص دارد . 

برنامه عملیاتی دبیرخانه در سال تحصیلی 93-92

مشخصات سرگروه استان لرستان

گروه آموزشی فیزیک استان لرستان در محل اداره کل آموزش و پرورش استان مستقر می باشد.

نام و نام خانوادگی مدرک و رشته تحصیلی روز حضور در گروه

    تلفن

ایمیل

سیده منصوره شاهرخی کارشناسی ارشد- فیزیک دریادوشنبه ها ساعت 7:30 الی 12:150661-4212301shahrokhi89@gmail.com